Monday, February 25, 2008

Binecuvantare

Cateodata mi se face pielea ca de gaina caci ma rog Tatalui si in cateva ore rugaciunea mi-e ascultata. Mi se face si frica chiar. Se intampla minuni asa de multe in viata mea - lucruri marunte de zi cu zi, as spune dar am inceput sa ma las putin in voia lui Dumnezeu caci deja am acumulat nespus de multa experienta (ca sa zic asa) relativ la asta. Am inceput sa stiu ca lucrurile se vor rezolva la un moment dat intr-un fel sau altul, nici nu stiu, si nici macar nu vad solutia de cele mai multe ori. Dar...BUM...dintr-o data totul se rezolva. Eu stiu ca e El care vegheaza si marturisesc ca mi se face si frica cu cata precizie le face pe toate. Consoarta sa supara pe mine adesea ca par prea neimplicata, nu ma stresez. Dar la ce bun cand eu il am pe Domnul? O Doamne, da-mi credinta, credinta, credinta! Am enorm de multa nevoie de ea!

No comments: