Thursday, September 4, 2008

"Căci Împărăţia lui Dumnezeu nu stă în vorbe, ci în putere". 1Corinteni 4:20

Imparatia lui Dumnezeu face diferenta intre mine si ziua aceasta din care fac parte si asta din cauza ca eu fac parte din Imparatia Lui si ziua aceasta care e prin voia Lui. Caci nu este imparatie mai mare ca Imparatia Lui. Iar Imparatia lui Dumnezeu este de fapt despre prezenta lui Isus in viata mea. Caci Isus este Imparatul tututror Imparatiilor si fiecare lucru bun din toate imparatiile astea este al meu din cauza ca Isus este in viata mea.

Isus este stapan peste toate lucrurile pe care le-a distrus, peste toate cele pe care le-a invins, si peste toate cele pe care le-a castigat. El este Regele meu, Luptatorul meu, Domnul meu care a inviat din morti. El e cel care s-a luptat cu piedicile satanei si pe care le-a invins; El este cel care a invins ispitele pacatului; El este cel care a invins moartea. El, este Regele meu cel care m-a salvat. El este Regele meu.

Iar Imparatia Lui este de neatins, de nezdruncinat, de nepatruns. Nimic nu-i poate sta impotriva si nimic ci nimeni nu-i poate lua locul.

Imparatia lui Dumnezeu imi aduce aminte si in ziua asta noua ca nu trebuie sa traiesc prin puterile mele ci prin puterea Lui; nu prin eforturile mele ci prin lucrarea lui terminata deja; nu prin abilitatile mele ci prin resursele lui nesfarsite si nesabuit de multe.

Asa ca daca, ca si mine astazi:

  • Treci prin momente grele, lasa-L pe Isus sa-ti duca povara si sa fie El victorios. Caci de victoria Lui avem nevoie nu de a noastra.
  • Daca dusmanii tai incearca sa te coboare in jos iarasi, sa te descurajeze si sa-ti faca rau, lasa-L pe Isus sa-ti dea putere si sa te ridice sus sa poti sta drept.
  • Daca iti este frica sau esti ingrijorat, lasa-L pe Isus sa-ti dea pacea Lui, incredere, speranta si siguranta.

Asa ca...sa nu uit cumva, ca Imparatia lui Dumnezeu este in inima mea si prin Imparatul ei eu sunt biruitoare.

No comments: