Monday, March 9, 2009

Apocalipsa - Evenimentele finale

Am gasit o colectie de 7 filmulete pe youtube care ar putea zdruncina orice suflet. Eu insa cred ca nu frica ar trebui sa ne apropie de Dumnezeu ci dragostea Sa nemarginita, caracterul Lui si pur si simplu faptul ca ne este Tata. Insa, din pacate, sunt multe suflete care nu s-au impacat cu El (chiar si in familia mea), sfarsitul este aproape iar El bate la usa noastra chiar acum! As dori ca seria asta de filme sa ne faca sa ne gandim mai serios si sa evaluam mai bine de partea cui suntem. V-ati gandit vreodata ca daca El ar veni chiar in noaptea asta de partea cui sunteti?? Insa sa ne rugam Lui cu un verset care imi place tare mult si care e motto-ul meu zilnic:

" Cercetează-mă, Dumnezeule, şi cunoaşte-mi inima! Încearcă-mă, şi cunoaşte-mi gândurile!
Vezi dacă sunt pe o cale rea, şi du-mă pe calea veşniciei" Psalmi 139: 23, 24















No comments: