Thursday, June 11, 2009

Ghinionul omului sau puterea lui Dumnezeu?

Toate lucrurile sunt in mana lui Dumnezeu, si moartea si viata. Cred ca pe multi dintre noi ne-a tulburat tragedia cu AF 447 si acuma o noua stire spune ca un cuplu mai in varsta care a pierdut avionul a avut un accident tragic undeva pe un drum in Austria. Ea a murit iar el este grav ranit. Pe mine personal m-a cutremurat stirea asta si inca o data spun ca mare este Dumnezeu si chiar ca neintelese sunt caile Lui. Am inceput sa ma gandesc cine stie de cate ori sunt eu ferita din calea mortii si nu este asa de evident ca in cazul respectiv. Stiu ca El ma pazeste si stiu ca fiecare clipa de viata se datoreaza Lui si a Lui sa fie Gloria in veci! M-am gandit ca poate Dumnezeu n-a dorit ca acel cuplu sa plece impreuna, poate ca pentru el are alt plan sau poate ca le-a amanat plecarea pentru ca mai avea ceva de facut aici pe pamant…nu stiu, El stie si nu vreau sa-L chestionez insa pentru mine e o mare lectie. Lumea vorbeste de noroc sau coincidente insa toate sunt in mainile Lui si ma bucur ca e asa pentru ca eu nu stiu cum as putea trai bazandu-ma pe noroc sau pe circumstante; daca El nu este in controlul vietii mele n-as respira in clipa asta.

Poate ca tragedia cu pricina ar trebui sa fie o lectie pentru toti, sa ne aducem aminte de puterea Lui si sa ne intoarcem la El, sa-I slujim, sa-I dam glorie pentru toate lucrurile caci clipa aceea a plecarii numai El o controleaza.

No comments: