Friday, August 29, 2008

Prin Harul Lui Dumnezeu

“Şi Dumnezeu poate să vă umple cu orice har, pentru ca, având totdeauna în toate lucrurile din destul, să prisosiţi în orice faptă bună”. 2 Corinteni 9:8


Harul lui Dumnezeu e mereu asupra mea, e mereu cu mine si famila mea, si prin harul Lui am parte in viata mea de atatea binecuvantari si bucurii.


Fara harul Lui as fi ca o pasare fara cantec; insa prin harul Lui am primit un cantec nou pe care sa-l cant mereu si sa-L laud din totata inima.


Fara harul Lui asa fi ca un copac care ar da roade amare; insa prin harul Lui dau roade dulci si fructe care sunt placute.


Fara harul Lui as fi fara dragoste si departe de Lumina Lui; insa prin harul Lui am curaj sa ridic capul spre cer si sa ma las inundata de lumina Lui glorioasa.


Fara harul Lui as fi fara de aparare atunci cand ma ataca dusmanii; insa prin harul Lui eu pot sa stau impotriva lor cu fruntea sus prin purtarea armurii lui Dumnezeu, sangele lui Isus si puterea Duhului Sfant.


Fara harul Lui as trai mereu in confuzie, pierduta si fara nici o directie in viata; insa prin harul Lui am fost gasita si prin intelepciunea Lui imi ghideaza viata si-mi batatoreste pamantul de sub picioare ca eu sa merg pe calea cea dreapta.


Fara harul Lui as fi oarba, bajbaind prin intuneric incercand sa gasesc un rost vietii; insa prin harul Lui ochii mei sunt deschisi si rostul vietii mele este cunoscut; inima mea ravneste dupa o eternitate cu El.


Fara harul Lui mi-ar fi frica ca nu resusesc in viata si as fi motivata de lucrurile lumesti; insa prin harul Lui eu am intrat in odihna Lui si merg in pace prin viata mea de toate zilele.


Fara harul Lui as fi fara de speranta, fara viitor si schimonosita de frica mortii; insa prin harul Lui imi traiesc viata cu speranta, cu bucuria invierii si cu siguranta ca ceea ce e cel mai bun pentru mine in viata se va intampla in viitor, la venirea Lui.

No comments: